pátek 5. července 2013

... po obědová

Využívám svou po obědovou chvilku, kdy Toník na hodinku usne, a pouštím se do střihu kabelky. Po mantinelech a hračkách je na čase, abych si spíchla taky jednou něco pro sebe :) To víte, už mě svrběly ruce, musím je něčím zaměstnat... 


Vytáhla jsem růžovou puntíkatou látku, kterou jsem si doma schraňovala na zavinovačku a peřinky. Já bláhová si myslela, že budeme mít holčičku. Ani nevím, jak mě něco takového mohlo jenom napadnout :) Jelikož u nás doma momentálně hraje  chlapská přesilovka, tak musím vytáhnout do boje s něčím ženským ... a růžovým i když jsem si k ní dala i modré pejsky (to, aby se mi doma tolik nesmáli) :)


Už teď se nemůžu dočkat, až bude hotová. Látkových kabelek nemám nikdy dost :) Sice se mi jich krčí v šuplíku už pěkná hromada a pomalu přichází doba, kdy je nebudu mít ani kam dávat, ale co ... však já si na ně místo vždycky někde najdu! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat