neděle 15. září 2013

... koza zahradnicí


O někom se říká, že má "zelené prsty" a vše mu kvete pod rukama. O mne se toto rozhodně tvrdit nedá. Za to se u mne osvědčila hláška: "nedoleješ nebo přeleješ"! A taky že jo! veškerou květenu jsem zahubila (byť zcela nechtěně) a to dokonce i vytrvalý sukulent! Mé pošramocené zahradnické ego bylo pohlazeno jednou květinkou, která stále roste a dokonce i občas KVETE (což je opravdu věc nevídaná!) Povzbuzená tímto úspěchem jsem se vrhla do nového projektu - vypěstovat si vlastní bylinky na vaření! Při procházce IKEOU jsem narazila na květináčky se sazeničkami a než jsem se nadála, měla jsem je v košíku a doma se vrhla do sázení semínek. Co z toho vyroste, netuším ... 


Držte palce! Slibuju, že se o ně budu starat jak nejlépe dovedu (i když to tvrdím o všem a jak to dopadá). Budu vás průběžně informovat o mém zahradnickém (ne)úspěchu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat