středa 11. září 2013

... změna je život

Ač s jistou nelibostí a váháním, přešli jsme z kojení na sunar. Důvodů je hned několik. Mezi jedním z nich je potřeba přibrání na váze neb Toník ve svých osmi měsících váží pouhých 6,25 kg (ale čiperný je až běda).

Vzpomínám na počáteční boj v porodnici a nervozitu, zda se kojení vůbec podaří...a podařilo! Kojila jsem často, ale ráda! Prožili jsme tak necelých osm měsíců a teď nám začalo nové období...

Přeučení zabralo necelý týden. Z počátku se na to moc netvářil (a já se mu ani nedivím). Ale nutnost je nutnost. Dneska pije už krásně a zdá se, že mu i chutná.


Já se musela smířit s tím, že to maličkaté miminko, které vážilo 2,30 kg a ztrácelo se v peřince, je již nenávratně pryč. Teď mám velkého chlapa, který leze jako drak, chodí kolem nábytku a v kočárku není přes rozmatlané křupky ani k poznání. Nezbývá mi než smutné konstatování: letí to, letí!

Žádné komentáře:

Okomentovat