čtvrtek 17. října 2013

... kouzelné kaštany

Místní žáci nám pár kaštánků nechali, ale obavu jsem měla, to ne že ne. Kaštany se mi vždy moc líbily. Jsou krásně hnědé s bílými bříšky. Na omak velmi příjemné.Věděli jste, že jsou ke všemu i léčivé? Pohlcují negativní energii a neduhy, které na nás působí. 


Jen pro zajímavost. Tyto dva jsem sebrala ve stejný den. Jeden ležel v míse, druhý jsem nosila v kapse. Ten nošený ztratil svůj lesk a začal se scvrkávat. Kdežto ten druhý je stále pěkný. Takže na tom asi opravdu něco bude :)


Po delší době jsem se dostala ke stroji a hned jsem vyzkoušela novinku - zipovou patku! Udělala jsem obyč povlaky na kaštánky (nemělo cenu je zdobit, nebudou vidět). Plnění je jednoduché. Vždy dáte takový počet, kolik je vám let PLUS jeden na víc! A díky tomu má i Toníček jeden v pytlíčku :) Povlak se dává pod polštář a spí se na něm. Malým dětem ho lze dávat do nohou postýlek, aby je pod šiškou netlačil.


Vždy jsme používali kaštany jen na zvířátka, nikdy ne k léčebným účelům. Proto jsem sama zvědavá, jaké to bude. Ale dle mého dědy, který s nimi začal před pár lety, je to prý fajn! Tak uvidíme ...

Žádné komentáře:

Okomentovat