pátek 4. července 2014

... Mnoho povyku pro nic


Druhý divadelní večer bez většího skřítka.
Tentokrát jsem byla už klidnější a večer si více užila.
Malý skřítek zatím nezlobí, ale očekávám zlom každým dnem.

Vyrazili jsme si na Shakespearovské slavnosti. 
Letní scéna Hradu. Bylo krásně teplo, počasí nám přálo.
Představení bylo milé. I když na mne dlouhé (potýkám se s únavou).


Mám ráda Pražský hrad večer. 
Neprodíráte se haldou turistů a za Zlatou uličku se neplatí.
Je tu klid a více vnímáte historii města.

Nemám ráda ruch, davy lidí mě děsí.
Přes to se mi stará část Prahy velmi líbí. 
Má takové svoje kouzlo.

2 komentáře:

  1. Týbrďo, dyť to břicho už jde vidět! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I se synem mi hned vyskočilo. Ale teď je opravdu větší :-D Sama jsem zvědavá, kam až poroste :)

      Vymazat