čtvrtek 11. září 2014

... Fantom opery

"Láska, která neumírá, hudba, která je věčná..."


Včera večer jsme shlédli předpremiéru.
Přiznám se, měla jsem obavy.

Fantoma opery mám velice ráda.
Melodie z něj zbožňuji.

Bála jsem se, jaké bude jeho provedení v muzikálu.
Bála jsem se, že budu zklamaná.

Byla jsem mile překvapená!
Ba co víc, nadšená!

Dějová linie kopíruje onu filmovou.
Nádherně zpracovaná scéna i dekorace!
Živý orchestr. I když opravdové varhany chyběly.

Pěvecké výkony byly nádherné!
Balancovaly na pomezí muzikálu a opery.
Především výkon Christine Daaé byl takový, jaký být měl.
Překrásný s velikým rozsahem a jemným provedením.

Hned bych šla znovu.
Hudba mi stále zní v uších.

Pokud by někoho zajímalo herecké obsazení, tak je k nahlédnutí zde .
Není to klasický muzikál! A je to dobře.
Poslední dobou nemají úroveň.
(takový Hamlet či Carmen mě zklamaly neskutečně)

Během představení se rozpohyboval malý skřítek.
Buď se mu to také líbilo a nebo se chtěl oběsit na pupečníku.
Pevně věřím, že to byla spíše ona první varianta.
Tak jako tak. Už o něm vím :)

Běžte se také podívat.
Potěšte svůj zrak i sluch kvalitním výkonem.

Publikum tleskalo vestoje. Aplaus veliký.
To jsem zažila naposledy v Národním a to ještě před mnoha lety.

Žádné komentáře:

Okomentovat