středa 1. října 2014

... staronový


S nejmenším skřítkem jsme vskočili do 5.měsíce.
Neudržela jsem se a pořídila nový kočárek.
No nekupte ho, když je zlevněný!

O "retro" kočárku jsem snila odjakživa.
Zamilovala jsem si velká klasická kola i houpání.

Ovšem manžel mé nadšení nesdílel.

Na staršího skřítka jsme měli moderní.
Nadávala jsem na něj, kudy jsem chodila.

Teď jsem si prosadila svoji srdcovku.
Slibuji, že ani nepípnu.
I když se ovládá hůř než ten původní.

Rozhodovala jsem se mezi "Anglií" a "Portugalskem"

Byla to opravdu složitá volba.
Nejraději bych oba.
Na střídačku.

Nu, to Portugalsko nám už bydlí v komoře.
A já se nemůžu dočkat začátku března.
Až konečně vyrazíme do ulic.

1 komentář:

  1. taky miluju našeho Portugalce, ale když vyjedu s Libertou z 87, to je nebe a dudy....

    OdpovědětVymazat