pátek 12. prosince 2014

... Neměj strach ze stínů

"Nikdy neměj strach ze stínů.
Prostě znamenají, že někde nablízku svítí světlo"
(Ruth Rendellová)


Nevím, jak jste na tom vy.
Já si nepamatuji nic a musím mít vše zapsané.

Ať jsou to schůzky s kamarádkami (těch je nyní méně)
či kontroly u lékařů (těch je naopak nějak více)
a nebo jen svátky či narozeniny...

Na to vše potřebuji svůj
"mozek v kabelce"


Příští rok mne bude doprovázet ten od Cesty domů.
Doufám, že má cesta s ním bude příjemná.


Cesta domů provází lidi na konci jejich života.
Provozuje domácí hospic, který poskytuje odbornou péči 
umírajícím lidem a jejich pečujícím blízkým.

Zároveň se snaží přispívat ke společenským a legislativním změnám
umožňujícím zlepšení péče o umírající v naší zemi.

Služby domácího hospice nehradí zdravotní pojišťovny.
Můžete je však podpořit různými způsoby.

Například zakoupením diáře pro rok 2015.

Pokud i vy používáte diář.
Proč jejich koupí nepodpořit dobrou věc?

Cesta domů letos nabízí dvě provedení, 
kterým dalo tvář české papírnictví Papelote.

Dlouho mi trvalo, než jsem si vybrala.
Líbily se mi oba :)

Zakoupit jej můžete třeba zde

1 komentář:

  1. Dilema vyřešilo, že už není skladem. Ale určitě si koupím na příští rok, jestli bude. :-)

    OdpovědětVymazat