pondělí 13. července 2015

... ach ti pytláci

 
 
Prvně na rybách.
Já i děti.
 
Ač jsem tomu nevěřila,
chytili jsme čudlu!
Natajňačku, popytlácku.
 
 
Jen na krátké pozorování.
Pak zase hezky plavala dále.
Radost udělala velikou.
 
 
Prut nám schovala malá rybářka.
Když pytlačit, tak nenápadně.
To dá rozum.
 
 
... jen ta návnada se nám pořád kamsi ztrácela :)


6 komentářů:

  1. Jé, no už se těším na toho našeho rybáře :), protože tatínek nemluví od jeho narození o ničem jiném :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ota Pavel v jedné ze svých povídek napsal:
    Kdyby mi to Český rybářský svaz a moje žena dovolili, řekl bych svému synovi: "Jdi a staň se pytlákem. Překonáš zbabělost a najdeš odvahu. Až budeš unikat nástrahám, zaženeš tmu ve svém srdci a ve své hlavě. A až se bude rozednívat, spatříš, jak srna dává srnčatům pít. Pochopíš přírodu, až uvidíš plavat zajíce a uslyšíš naříkat ptáky před smrtí. A hlavně se naučíš porážce. Porazí tě ryba, která je chytrá a moudrá, a ty se naučíš si jí vážit. Celou noc budeš na rybách a přijdeš domů s prázdnýma rukama. Ostatní ti nebudou věřit, že jsi nic nechytil a budou se ti posmívat. Budeš už podruhé poražen. Usměješ se a tak vlastně poprvé zvítězíš."

    OdpovědětVymazat
  3. Mají krásné světříčky:). Dneska už se to málo vidí. Já svetýrky miluji véce jak nějaké mikiny... Pletla si?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je mám ráda :) Ale tyto jsou za pár korun z bazárku. Jako nové a udělají parády dost :) Já plést neumím, ale moje maminka ano, takže máme doma popletené dětičky :)

      Vymazat