pondělí 6. července 2015

... den volna

 
Dlouho jsem se na něj těšila.
Že někam vyrazíme.
Ale v tomhle počasí?
Skončili bychom pečení.
 
Takže jsme byli doma na zahrádce.
Schovaní ve stínu s větrákem přes poledne.
Na procházku v odpoledních hodinách.
 
 
Cachtali se v bazénu.
Plavali oba naši malí loupežníci.
Toník prvně s kruhem.
 

Zjišťuji, že mám raději jaro a podzim.
Tato vedra s přibývajícím věkem snáším čím dál tím hůř.


8 komentářů:

  1. Krásnéé šatičky, moc Ti to sluší!
    Já jsem na tom letos poprvé dobře. Poprvé ta horka snáším dobře a dokonce si je užívám! :-)
    Bude to asi tím, že se buď chladím v domě, kde je krásně nebo v bazénu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vedra ničí i mně a bazén nemáme... Ty šaty jsou nádherné, kdepak se taková krása koupí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Tyto mám konkrétně odtud: http://www.cherry-lady.cz/d/retro-saty-emma--cervene-puntik-1000043/

      Vymazat
    2. Děkuju. Škoda, že na mě nemají velikost.

      Vymazat
  3. Nádherné šatičky!

    OdpovědětVymazat
  4. Také se přidávám k veliké pochvale za šaty. Velkou zásluhu na tom mají doplňky. Klobouk a brýle. Vypadá to velmi žensky.

    OdpovědětVymazat