neděle 20. března 2016

... stůl!


Máme nový stůl.
Poctivý.
Od truhláře dělaný.

S dvěma šuplíky.
Skákala jsem z něj dva metry vysoko.
Nemůžu se na něj vynadívat.

Chtěla jsem vám ho hezky nafotit.
Ráno, když ještě děti spí.
Nevyšlo mi to.

Tak foto za "provozu".


Původně jsme měli takový.
Vysoký.
Navazoval na linku.

Byl fajn.
Ale děti mi z něj padaly.
Tak jsem řekla dost.

A splnila si sen o krásném stole.


Jednu dobu jsme měli i takové provizorium ...


Nostalgický původní stav :)

15 komentářů:

  1. Nádherný, stejně jako celá kuchyň.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný! A ta uklizená kuchyň obzvláště!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No do doopravdy uklizeného stavu to má daleko :-D Počítám, že se ho dočkám, až děti odejdou z domu :-D

      Vymazat
  3. Poriadny stôl v kuchyni vždy treba. Nerozmyslali ste skratit tie nozicky na povodnom stole a stolickach? Prv som si myslela ze je to ten isty stol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeme zkracovat a dáme ho na chalupu :) Tam stůl schází. Domů jsme si pořídili nový.

      Vymazat
  4. Ach!! Tak celkově ta kuchyň je fantastická!! Nádhera! I ten původní stůl se mi moc líbí, ale teď to má tu "hand made" duši, to je prostě něco jiného! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Taky se nám to snad někdy splní, doufám:). Zatím jíme na umakarťáku. Určitě chci taky bílý se dřevem a lavici. Ten Váš je parádní Anetko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :) Já jsem lavici zavrhla. Naši ji měli a do toho zadního místa se lezlo blbě. Bylo jako "černý petr". Nikdo tam nechtěl sedět :-D

      Vymazat
    2. Já právě zase vždycky lezu nejraději na lavici - pokud někde je:). Asi jsem ten černej petr :-D...

      Vymazat
  6. V jednoduchosti je krása!:-) A kde se schovává krásný červený KitchenAid a červený kotlík na čaj?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Robot parkuje v růžku u lednice, není tu vidět. A kotlík se nám porouchal, máme místo něj klasickou pískací konvičku :)

      Vymazat
    2. Jé, tak to je škoda, já ten kotlík už obdivovala na modré střeše :-)

      Vymazat
    3. Také mě to mrzelo, ale nedá se nic dělat. Tahle konvice PÍSKÁ, takže dle dětí podstatně lepší vynález :)

      Vymazat