pátek 2. prosince 2016

... je tam!


První pohyby miminka.
Lehké, jemné, dojímavé.

Těhotenství prožívám potřetí,
 ale stále nepřestávám žasnout nad zázrakem stvoření.
Je to pro mne neuvěřitelně mystické.

Jak prakticky z ničeho vznikne nový život.
Jakým neuvěřitelným tempem se vše vyvíjí.

Dokonalý Boží plán.
Dar, který nám byl dán.
Díky za něj!

Poslední dny často čtu příběh o Stvoření světa.
Bude to nejspíš hormony, ale často se u něj dojímám.
Jako by mi najednou vše do sebe zapadlo.

Cítím se vyrovnaně, spokojeně, šťastně.
Už se na malého loupežníka či loupežnici moc těším.
Na fotce jsme spolu na kurzu kosmické výchovy :)

6 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší! Můžeš prosím dát sem název knihy? Moc děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Listuji Starým zákonem - kniha Genesis. A pak teď vyšla nová kniha od Wm.Paula Younga - Eva. Až budu mít čas, napíši o ni více. Hodně zajímavá knížka. Tohoto autora mám velice ráda.

      Vymazat
  2. Dneska v hlavě taky nosím článek na stejné téma. A v sobě nosím stejné pocity, taky nechápu, žasnu a jsem vděčná. Akorát s tím dojímáním jsem na tom hůř-bere mě úplně všechno, dneska jsem se skoro rozbrečela nad úvodníkem časopisu Albert v kuchyni :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně teď na kurzu úplně odrovnali. Dělali jsme vývoj miminka v bříšku a četli příběh zrození. Měli jsme u toho modely od malého hrášku až po miminko. No já bulela jak želva.

      Vymazat
  3. Jé, moc ti bříško závidím, už se na něj jednou také moc těším. :) A přeji ti bezproblémové těhotenství a radostné čekání na dalšího malého raubíře/raubířku! :-)

    OdpovědětVymazat